Участь у міжнародному семінарі для експертів з реформування вищої освіти «Спільні освітні програми та ступені: стратегія, управління, впровадження»
17-18 беÑÐµÐ·Ð½Ñ 2016 Ñ. пÑедÑÑавники ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ñа ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¸ екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи взÑли ÑÑаÑÑÑ Ñ ÑемÑнаÑÑ Â«Ð¡Ð¿ÑлÑÐ½Ñ Ð¾ÑвÑÑÐ½Ñ Ð¿ÑогÑами Ñа ÑÑÑпенÑ: ÑÑÑаÑегÑÑ, ÑпÑавлÑннÑ, впÑовадженнÑ», Ñкий вÑдбÑвÑÑ Ñ Ð¼. ÐÐ¾Ð²Ñ Ð¡Ð°Ð´ (СеÑбÑÑ) за пÑдÑÑимки пÑоекÑÑ ÐС «ÐÐ°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдÑÑимки дÑÑлÑноÑÑÑ ÐµÐºÑпеÑÑÑв з виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи» (SPHERE â Support and Promotion for Higher Education Reform Experts, http://supporthere.org)
ÐкÑÑалÑнÑÑÑÑ Ñеми ÑемÑнаÑÑ Ð±Ñло визнаÑено за ÑезÑлÑÑаÑами екÑпеÑÑного оÑÑнÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿Ð¾ÑÑеб Ñ ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐвÑопи Ñ 2015 Ñ., а Ñакож мÑÑÑй ÑÐµÑ Ð½ÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¸ з вивÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð³Ð°Ð»ÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ñ Ð·Ð° напÑÑмом ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ñо пÑоводилиÑÑ Ñ ÑеÑÑи кÑаÑÐ½Ð°Ñ -паÑÑнеÑÐ°Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ Ñ 2015 Ñ. за ÑнÑÑÑаÑÐ¸Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð¿ÑдÑÑимки ÐиконавÑого агенÑÑÑва з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, аÑдÑовÑзÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÑобÑв Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи (ÐÐСÐÐ).
ÐÑд ÑÐ°Ñ ÑемÑнаÑÑ ÑÐ²Ð°Ð·Ñ Ð½Ð°ÑÑоналÑÐ½Ð¸Ñ ÐµÐºÑпеÑÑÑв з виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи бÑли пÑедÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ Ð¿ÑезенÑаÑÑÑ Ñодо: ÑÑÑаÑегÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑÑ ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½ÐµÐ²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам Ñк дÑÑвого ÑнÑÑÑÑменÑÑ ÑнÑеÑнаÑÑоналÑзаÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи; оÑобливоÑÑей заÑÑоÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÑнÑоÑмаÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ ÑÐµÑ Ð½Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ñй Ñ Ð¿ÑдгоÑовÑÑ, пÑÐ¸Ð¹Ð¾Ð¼Ñ ÑÑÑденÑÑв Ñа Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ð³ÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑогÑам в ÑнÑвеÑÑиÑеÑÐ°Ñ ; забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑиÑÑеми ÑкоÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа впÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑокоÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ð³ÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ñа докÑоÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑогÑам; ÑоÑо. УÑаÑники ÑемÑнаÑÑ Ð¼Ð°Ð»Ð¸ Ð·Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð¾Ð±Ð³Ð¾Ð²Ð¾ÑиÑи пÑакÑиÑÐ½Ñ ÑиÑÑаÑÑÑ Ñа окÑÐµÐ¼Ñ Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñодо ÑоÑмаÑÑв ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам (ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ , подвÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ Ñа багаÑо Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ð½Ð¸Ñ ), важливÑÑÑÑ ÑÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼ÑжÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑÑв, наÑвноÑÑÑ Ð»ÑдеÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¿ÑдÑÑимки Ñа виÑококвалÑÑÑÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ñ Ð²ÑÐ´Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑÐºÐ¸Ñ Ñа адмÑнÑÑÑÑаÑÐ¸Ð²Ð½Ð¸Ñ ÑеÑÑÑÑÑв Ð´Ð»Ñ ÑÑпÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑеалÑзаÑÑÑ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв, важливоÑÑÑ ÑозбÑдови поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв Ð´Ð»Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ ÑпÑоможноÑÑÑ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð°ÐºÑÐ¸Ð²Ð½Ð¾Ñ ÑÑаÑÑÑ Ñ ÐµÑекÑивнÑй Ñа ÑÑпÑÑнÑй ÑеалÑзаÑÑÑ Ð¼ÑжÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ñа мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑам, Ñк-Ñо Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð² ÑнÑвеÑÑиÑеÑÐ°Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÑÑÑÑв Ñноземними мовами, ÑÑÑденÑооÑÑÑнÑований пÑÐ´Ñ Ñд Ñа ÑозбÑдова ÑиÑÑеми ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ð¾ÑлÑг, залÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑиÑокого кола наÑÑоналÑÐ½Ð¸Ñ Ñа мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ ÑобоÑодавÑÑв до ÑпÑлÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÐµÑнÑзаÑÑÑ Ñа ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ð³ÑÑÑеÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ñа докÑоÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑогÑам, а Ñакож можливоÑÑÑ ÑÑаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ Ð¿ÑоекÑÐ°Ñ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+ з меÑÐ¾Ñ ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑокоÑкÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½ÐµÐ²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв ÑÑÑого ÑвÑÑÑ.
РпÑезенÑаÑÑÑми Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° ознайомиÑиÑÑ Ð½Ð° ÑайÑÑ SPHEREâ Support and Promotion for Higher Education Reform Experts за Ñим поÑиланнÑм.